משלוח חינם בקניה מעל 149 ש״ח

אימוץ גור חדש

אימוץ גור כלבים חדש – איך מכינים את הבית

בשעה טובה ומוצלחת החלטתם גם אתם לאמץ גור כלבים קטן וחמוד? איזה כיף! אין בכלל ספק שמדובר על צעד נפלא וחשוב. ממש בקרוב החיים שלכם עומדים להתמלא בהרבה שמחה ועניין. יחד עם זאת צריך לזכור שאימוץ של כלבים ובפרט של גורים זה דבר שמגיע עם לא מעט אתגרים. אם לא נדע להכין את הסביבה של הגור מראש כמו שצריך ולתת לו מענה בימי ההסתגלות. לא מן הנמנע שזה יעלה לנו בבעיות התנהגות ולא מעט קשיים בתהליך הקליטה. 

כאן אצלנו באתר תוכלו למצוא את כל המוצרים לכלבים והמזון לכלבים שאתם זקוקים לו בתחילת הדרך. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהתייעץ בנושא בכל שלב.
כעת אנחנו רוצים לחלוק חמישה טיפים מנצחים שיבטיחו תהליך הסתגלות הדדי טוב ונעים. בהצלחה!

הכי חשוב – אוכל לגורים איכותי

אין ספק שמדובר באחד הדברים החשובים אם לא החשוב מכולם. אימוץ גור כלבים דורש מאיתנו הבעלים לתת מענה לצרכים התזונתיים של גורים קטנים שזה עתה נגמלו מחלב אם.

חשוב לבחור אוכל לגורים איכותי שמתאים לגיל הגור/ה שאימצנו. מומלץ בהחלט להתייעץ בנקודה הזו עם הוטרינר ולברר אם הגור הספציפי שלנו זקוק לתזונה מיוחדת מסיבה כלשהי.

הצטיידו מראש במזון איכותי ורכשו גם חטיפים לכלבים וכמה פחיות של שימורים לכלבים. יכול מאד להיות שההתחלה תהיה מאתגרת ושייקח לגור הצעיר קצת זמן להסתגל לתזונה חדשה. 

דאגו מראש לכל הציוד הנדרש לכלבים

רוב האנשים זוכרים לקנות קערות למזון ולשתייה, אבל שוכחים הרבה דברים חשובים אחרים. כדי להימנע מנסיעות הלוך ושוב אל חנויות חיות, מומלץ לעשות רשימה מסודרת ולדאוג לכל הדברים מראש. נזכיר שמאיתנו תוכלו להזמין את הכל באופן מסודר עם משלוח מהיר עד הבית. כך שאתם אפילו לא צריכים לצאת מהבית.


להלן פריטים בסיסיים שבהחלט חשוב לזכור לרכוש מבעוד מועד:

  • קולר/רתמהקולר לכלב הוא אביזר חיוני ששומר על בטיחות הכלב שלך ועוזר גם באילוף. קיימים מגוון סוגים של קולרים. יש להתאים לכלב שלך את הקולר המתאים ביותר עבורו, לפי גודל, חומרים ועוד.
  • רצועה לטיולים – קיימים סוגים שונים של רצועות לכלבים קטנים או גדולים. חומרים וצבעים שונים ומגוונים. חשוב שהרצועה תהיה נוחה לנו וגם לכלב , מה שיהפוך את הטיול המשותף לחווייתי.
  • כלוב נשיאה כשרוצים לצאת מהבית או לביקורים אצל הוטרינר- קיימים כלובים מחומרים שונים, חשוב שלכלב יהיה נוח בכלוב וניתן להוציאו ולהכניסו בקלות.
  • צעצועי לעיסה ומשחקים- חשוב שלכלב יהיו צעצועים שיוכל להעסיק את עצמו ולא להשתעמם. הצעצועים יכולים לגרום לכלב לרוץ ולהוציא אנרגיות.
  • מברשת שיער
  • תכשירי ניקוי ותכשירים להדברה ומניעה של טפילים
  • מחסומים לחדרים בבית (אם תרצו למנוע כניסה לחללים מסוימים)
  • פדים לצרכים לחודשים הראשונים
  • שקיות לאיסוף צרכים בטיולים
  • קערות לאוכל ולשתייה

מנעו גישה לחפצים יקרי ערך

ממש בקרוב תגלו שגורים הם יצורים פעלתנים ביותר ונדמה לפעמים שיש ברשותם מאגרים בלתי נדלים של אנרגיה. לעיסה בלתי פוסקת של חפצים היא התנהגות נורמלית אצל כלבים צעירים וזה משהו שחולף עם הזמן ועם ההתבגרות של כל כלב. בדיוק בגלל זה מומלץ לרכוש מראש מספיק צעצועים ומשחקים ללעיסה, אך צריך לזכור שבכל מקרה הגורים הצעירים עשויים לנסות ללעוס ולכרסם גם דברים שאסור להם. אנו ממליצים בחום להרחיק כל דבר כזה – כבלים של מכשירי חשמל, צעצועים של הילדים, תיקים, נעליים וגרביים ובעצם כל דבר שהוא יקר ערך עבורכם ושלא תרצו להיפרד ממנו בגלל השובבות של הגור. 

הכינו חדר במיוחד לגור

מומלץ בהחלט לדאוג לחלל (ואם אפשר אז חדר שלם) במיוחד עבור הגור החדש. מקום כזה יאפשר לו קצת רגיעה ושקט בעת הצורך (בתהליך שעשוי להיות בהחלט מלחיץ עבורו בהתחלה) ויתן לו את הזדמנות לחשיפה הדרגתית למעונו החדש ולבני המשפחה. שימו בחדר את המיטה הנוחה שלו, את המים והאוכל ואת הצעצועים. כל אלו יעזרו לחבר החדש להרגיש הכי בבית שאפשר. 

הכינו את בני המשפחה לגור החדש

לבסוף – חשוב מאד גם להכין את בני המשפחה לקראת בואו של החבר (א בעצם בן המשפחה) החדש. הסבירו למי שפחות מבין בגידול כלבים איך הדברים עובדים וחשוב לעבור על נקודות בסיסיות כמו המיקום של המזון והשתייה בבית, מספר הטלפון של הוטרינר או מה לעשות במקרים מסוימים (למשל אם הגור מביע תוקפנות). אם יש בבית ילדים, חשוב להכין אותם באופן מיוחד ובעיקר להסביר להם את הגבולות במשחק עם הגור ולזכור שמה שנראה להם כמו משחק עשוי להיות מסוכן עבור גור צעיר. 

להכוונה ומידע נוסף – דברו איתנו

בשורה התחתונה – אימוץ של גור חדש זה דבר נפלא ומרגש, אך כזה שיש להיערך אליו מראש כראוי. אנו נשמח לסייע ולהמליץ על מזון איכותי וציוד שיעזור וכן לחלוק אתכם טיפים נוספים, תרגישו חופשי לפנות אלינו בכל שלב!

פוסטים קשורים

לקוחות יקרים, שימו לב.

הוקפצנו בצו שמונה למלחמה. 

האתר סגור להזמנות. 

דילוג לתוכן