משלוח חינם בקניה מעל 149 ש״ח

ארגז חול לחתול

שירותים לחתול-איך לבחור נכון?

אם אתם מגדלים בבית חתול אז אתם כנראה מודעים לכך שמדובר בחיית מחמד מפונקת לעתים וגם די בררנית. במיוחד כשזה מגיע לארגז החול ולצרכים. ואם יצא לכם לתהות יותר מפעם אחת, איזה ארגז חול לחתול הוא הטוב ביותר עבור כדור הפרווה שלכם, דעו שאתם לגמרי לא לבד. 

ההתאמה הזו היא די מורכבת ולרוב דורשת יותר מהחלפה אחת. עם זאת, אם נשכיל לבחור שירותים לחתול לאחר מחשבה, יש סיכוי לא רע שנגיע להתאמה מדויקת מהר מאד. לשם כך הכנו עבורכם מדריך מקוצר שיעזור לבחור את הארגז המושלם, עם עוד כמה טיפים למיקום שלו בבית. אם אתם צריכים עזרה נוספת ומחפשים ארגזים איכותיים ומוצרים משלימים, תרגישו חופשי ליצור איתנו קשר בכל שלב, נשמח לעזור. 

צעד ראשון – התאמת ארגז לחתול

  1. בחנו את מימדי החתול: בתור התחלה כדאי לבחון את הגודל של החתול שלנו, כשמן הסתם חתולים גדולים יותר יזדקקו לארגז גדול יותר. זכרו את כלל האצבע הבסיסי שאומר שאין דבר כזה ארגז גדול מדי, אלא רק ארגז קטן מדי. הגודל המינימלי הוא כזה שמאפשר לחתול לעמוד בארגז ולהסתובב באופן מלא בתוכו.  
  2. בחרו ארגז בגובה הנכון: כשאתם קונים ארגז, חשוב לשים לב לגובה של הצדדים שלו. רוב החתולים מסתדרים עם דפנות יחסית גבוהות, אבל חתולים מבוגרים או מוגבלים עשויים להתקשות ועבורם כדאי לבחור בארגזים נמוכים. 
  3. בחירת תחתית מתאימה: חלק מהחתולים מעדיפים מגע רך (כמו סדין או כרית למשל) ואחרים צריכים תחתית קשה יותר כמו רצפה. אם החתול שלכם עושה צרכים מחוץ לארגז, יכול להיות שזה העניין. שימו לב היכן הוא נוטה לעשות את הצרכים שלו ובחרו ארגז בעל מרקם דומה. 

אלו הם הדברים שחשוב לשים לב אליהם כשקונים ארגז חול לחתול ולאחר מכן ישנה חשיבות רבה למיקום הארגז להתאמה טובה, בואו נדבר על זה. 

צעד שני – מיקום הארגז

  1. לבחור מיקום מרכזי, אבל לא יותר מדי: אנחנו לא רוצים את הארגז באמצע המטבח או הסלון. חשוב מצד שני שלא לשים אותו בפינה מרוחקת ולא נעימה עבור החתול. בחרו נקודה יחסית שקטה אך עדיין מרכזית בבית. מסדרונות וחדרי שירותים זה תמיד פתרון מצוין. 
  2. הרחיקו את הארגז מהאוכל והשתייה: חתול היא חיה נקייה במיוחד. היא רגישה מאד לקרבה בין השירותים לאוכל. הימנעו ממיקום של הארגז בסמוך לקערות, דבר שיגרום לחתול שלכם לחפש מקום אחר להתפנות בו. 
  3. קחו בחשבון את הצרכים של החתול: אם יש לכם חתול מבוגר, אל תמקמו את הארגז במקום שלא נוח להגיע אליו. אם יש יותר מקומה אחת בבית, שווה למקום ארגז אחד בכל קומה. 
  4. נסו לבחור מיקומים שונים: אם החתול מסרב להשתמש בארגז, נסו למקום אותו במקום אחר. חתולים יסרבו להשתמש בארגז בגלל המיקום שלו מסיבות שונות. לפעמים החלפה של המקום תפתור את הבעיה.  

נקודות למחשבה ודגשים חשובים

  • ארגז לכל חתול: חתולים לא חולקים ביניהם ארגזי חול (וגם לא מים ומזון אגב). ככה שאם יש לכם יותר מחתול אחד בבית, חשוב לדאוג לארגז לכל אחד מהם. יש מגוון של ארגזי חול לחתולים. יש שיעדיפו שירותים לחתולים סגורים, ארגז שהוא סגור והחתול יכול להתכרבל בתוכו. שירותים סגורים מונע מהריח להתפשט בחלל.
  • חול לחתולים: חלק משמעותי מההצלחה קשור לחול שתבחרו ולכמות שתשימו. נסו כמה סוגים שונים והקפידו לשים שכבה דקה יחסית בכל פעם. חתולים לא אוהבים חול עמוק מדי. 
  • הימנעו מכיסוי של הארגז: רוב החתולים לא אוהבים את זה. זה לא מאפשר להם לראות טורפים פוטנציאליים שעשויים להגיע (ברור שאין כאלה, זה האינסטינקט שלהם). הם לרוב גם לא אוהבים את הריח. 
  • שמרו על ניקיון הארגז: כבר אמרנו שחתולים הם בררנים במיוחד והם יסרבו להתפנות בארגז מלוכלך. לכן חשוב לנקות אותו באופן קבוע, לפחות פעמיים ביום. 

צריך לזכור שבחירה מדויקת של שירותים לחתול היא משהו שמצריך לעיתים ניסוי וטעייה. ברגע שמגיעים למוצרים המדויקים ובוחרים ארגז וחול שהחתול אוהב, אפשר לרוץ איתם במשך שנים. 

אם אתם עדיין לא מצליחים לבחור את הארגז המתאים. צרו קשר עם המומחים שלנו בטבע חי ואנו נשמח לעזור ולהציע מוצרים מעולים במחירים משתלמים. מערך משלוחים מהיר עד הבית.

פוסטים קשורים

לקוחות יקרים, שימו לב.

הוקפצנו בצו שמונה למלחמה. 

האתר סגור להזמנות. 

דילוג לתוכן