משלוח חינם בקניה מעל 149 ש״ח

טיפול בפרעושים לכלבים

ביי ביי לקרציות על כלבים: טיפים מנצחים לטיפול יעיל

גידול וטיפול בכלבים זו חוויה נפלאה כמובן, אך גם כזו המצריכה מאיתנו לא מעט תשומת לב וטיפול בחברים הפרוותיים. לצד תזונה איכותית ושלמה ופעילות גופנית על בסיס קבוע. טיפול למניעה והרחקה של טפילים הוא בגדר חובה ואין כמעט כלב שלא סובל מהבעיה, במיוחד בחודשי הקיץ החמים. 

כאן באתר תוכלו למצוא את תכשירים לטיפול בפרעושים וקרציות שיעזרו לכם להילחם בפרעושים וקרציות. אנחנו נשמח לייעץ בנושא תמיד ולכוון אתכם למוצרים שאתם צריכים. אנחנו רוצים לחלוק עכשיו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם במשימה ואנו זמינים לכל שאלה בכל זמן!

כלבים נקיים בסביבה נקייה מרחיקים פרעושים וקרציות

מיד נדבר על הטיפול בכלבים עצמם, אבל קודם כל חשוב לומר כמה מילים על הסביבה שבה כלבים חיים. פרעושים ופשפשים מתרבים במקומות שבהם יש הרבה זבל וריכוז של רהיטים או בדים ישנים ומלוכלכים. קרציות משגשגות בצמחייה עבותה וגבוהה. ככל שהאזור בו חי הכלב יהיה מלוכלך ומוזנח יותר, כך הוא יסבול יותר מטפילים שונים. 

המשמעות של הדבר היא שחשוב מאד לשמור על סביבה נקייה בבית ובעיקר באזורים שבהם חי הכלב. צריך לזכור שקרציות, פרעושים ופשפשים יכולים להיטפל גם אלינו בני האדם והם גם עשויים להיות מסוכנים. כדי לשמור על הכלב שלכם נקי, עוד לפני שאתם ניגשים לטיפולים מונעים ולניקיון של הכלב. ודאו שהבית נקי ושהסביבה של הכלב סטרילית לגמרי. במקרים של מתקפות פרעושים רציניות, חשוב לשטוף את הבית היטב ולנקות כל פינה עם אקונומיקה ומים חמים. 

איך מרחיקים פרעושים וקרציות מכלבים?

מבלי לסתור את הדברים האמורים לעיל, חשוב להבין שגם בתים נקיים וכלבים נקיים במיוחד עלולים לסבול ממתקפות של טפילים. קרציות על כלבים נפוצות למשל בכל שלבי החיים וברוב המקרים נידרש לנקוט בצעדים אקטיביים כדי להיפטר מהן. איך עושים זאת? הנה כמה אפשרויות:

אמפולות נגד פרעושים:

האמפולות לטיפול בפרעושים הן למעשה בקבוקונים קטנים מלאים בנוזל מיוחד שמרחיק את המזיקים. יש למרוח את הנוזל בעדינות מכיוון העורף של הכלב כלפי מטה עד שמגיעים לזנב. חשוב לברר פרטים מלאים לגבי כל תכשיר ולקרוא היטב את הוראות השימוש. שימו לב שיש מוצרים שונים וכל תכשיר יעיל לתקופת זמן אחרת. 

אמפולות נגד פרעושים וקרציות לכלב:

אמפולות נגד פרעושים, קרציות וטפילים חיצוניים. התכשיר דוחה יתושים.
יש לטפטף על הכלב להגנה מירבית לתקופה של כחודש ימים.

קולר נגד פרעושים:

אפשרות נוספת היא קולר מיוחד נגד טפילים. גם הקולרים יעילים לזמן מסוים שלאחריו יש לרכוש קולר חדש. השימוש הוא פשוט כמובן וכל שצריך זה לענוד את הקולר על הצוואר והוא כבר יעשה את העבודה. 

טבליות לאכילה:

הטבליות לאכילה נחשבות ליעילות ביותר. מדובר על סוג של חטיפים קטנים או כדורים נגד פרעושים שהכלב אוכל ומכילים חומרים המרחיקים את הטפילים לתקופה מסוימת. לאחר מספר חודשים ההשפעה פגה ויש לרכוש טבלית נוספת. 

ומה לגבי מניעה ?

כמובן שאם ניתן למנוע מראש זה לגמרי עדיף וזה בהחלט אפשרי. קודם חשוב לדעת שאותם האמצעים להרחקת טפילים הם יעילים עוד מראש למטרות מניעה וניתן בהחלט להשתמש בהם. 

בנוסף, מומלץ בחום להקפיד על מקלחת אחת לחודש ואפשר אפילו יותר בחודשי הקיץ החמים. הקפידו על כלל הברזל שאומר שאסור להשתמש בתכשירים של בני אדם אצל כלבים. תכשירים כאלו עלולים לגרום לגירוי ואלרגיות בעור. במצבים האלו הכלבים חשופים אף יותר לפגיעה של פרעושים, פשפשים וקרציות. חשוב להשתמש בשמפו ייעודי לכלבים ואם אתם רוצים ללכת על בטוח, תוכלו למצוא באתר שמפו מיוחד נגד מזיקים שיעזור להרחיק את הטפילים.

לבסוף, נסו לשנות ולהתאים הרגלים כדי למנוע את התופעה. אם במהלך הטיול למשל הכלב נוהג לרוץ בשדות, נסו לקחת אותו למקום אחר. אל תתנו להיכנס למקומות המועדים לפורענות. נסו לשנות הרגלים של התחככות בדשא ובאדמה וכמובן, הקפידו על סביבת מחייה נקייה ואף מחוטאת. 

צריכים עוד עזרה והכוונה? דברו איתנו!

בשורה התחתונה, שמירה על ניקיון של הכלב ומניעה של טפילים זו לא משימה מורכבת מדי. אם לא יודעים איך לעשות את זה ולא מסגלים הרגלים בסיסיים זה יכול להיות מאתגר. 

אנו נשמח מאד לעזור, לענות על כל שאלה שיש לכם בנושא ולהמליץ על מוצרים שיעזרו. גם אם המצב קשה ובעייתי כרגע, עם טיפול ראוי ניתן להחזיר את הכלב למצב נקי ובריא בתוך זמן קצר!

פוסטים קשורים

לקוחות יקרים, שימו לב.

הוקפצנו בצו שמונה למלחמה. 

האתר סגור להזמנות. 

דילוג לתוכן