משלוח חינם בקניה מעל 149 ש״ח

מיטה לכלב בצבע טורקיז

מדריך מומלץ לבחירת מיטה לכלב שלי

בתור בעלי כלבים יש הרבה שאלות שצריכים לשאול בכל זמן כמו ״האם הכלב שלי אוכל טוב?". או ״האם הוא נמצא בסביבה בטוחה ומוגנת עבורו?״ לא פחות חשוב, כדאי לשאול את עצמנו תמיד זה האם הכלבים שלנו ישנים כמו שצריך? אפילו שכלבים שמחים להיזרק בכל פינה בבית. זוהי אחריות שלנו לדאוג להם למקום אופטימלי לשינה מבחינה אורתופדית ובריאותית .

אם אתם צריכים עזרה בבחירת מיטה לכלב שלכם נשמח להכווין אתכם לאחד מהמוצרים המעולים שיש לנו כאן באתר. עכשיו – ארבעה דברים חשובים שכדאי לקחת בחשבון לקראת הקניה.

גודל המיטה לכלב שלי

אז מן הסתם, הגודל של הכלב הוא זה שיקבע את הגודל הרצוי של המיטה שלו. בחירה נכונה יכול להיות משמעותית למידת הנוחות שלו ואפילו לטמפרטורת גוף אידיאלית. מידה גדולה מדי עדיפה על מיטה קטנה מדי שבה הכלב צריך להידחק ולא להרגיש בנוח. ההמלצה שלנו היא למדוד את הכלב בצורה מדויקת כשהוא מתוח לחלוטין. כך אפשר להבין את המידה המינימלית הרצויה. 

האם לכלב שלי יש צרכים מיוחדים שמיטה מסוימת תענה עליהם?

חשוב בהחלט לקחת בחשבון את מאפיינים בריאותיים של הכלב שמצריכים מענה מיוחד הקשור בשינה. המצבים הנפוצים ביותר עם בעיות בעצמות ובמפרקים. מצבים נפוצים ביותר אצל כלבים מבוגרים וכאלו שיש להם נטייה גנטית לדבר הזה. מזרנים אורתופדיים עשויים לרוב מקצף זיכרון דחוס ומספקים מענה תמיכתי לעמוד השדרה, לעצמות ולמפרקים אצל כלבים. ישנם כלבים הסובלים מטמפרטורת גוף נמוכה (בעיקר בחורף) וניתן למצוא מיטות מיוחדות שנותנות מענה לזה. כלבים שמותאמים לטמפרטורות נמוכות יותר כמו האסקים למשל חייבים מיטה ייעודית עם בד אוורירי ונושם. כזה שיאפשר לסלק בצורה טובה את חום הגוף. מומלץ להתייעץ עם הוטרינר שלכם שישמח לתת טיפים למיטות מתאימות לכלב לפי המצב הרפואי שלו. 

תנוחת השינה

בגדול יש שני סוגים של כלבים – אלו המתמתחים בשינה ואלו המצטעפים ומתכרבלים. בהתאם לסוג של הכלב שלכם חשוב לבחור את גודל המיטה ואת הסוג והצורה שלה. 

אם הכלב שלכם הוא מהמתכרבלים, מומלץ ללכת על מיטה בצורה אליפסית או על מיטת סל. אלו מיטות עם שוליים שעולים מעט ומתעקלים פנימה ומאפשרים לכלב כרבול והגנה. אם הכלב שלכם הוא דווקא מהמשטתחים, לכו על מיטה פתוחה ואפילו מזרן איכותי לשינה. 

איפה הכלב אוהב לישון?

האם הכלב שלכם רגיל לישון מחוץ לבית, בתוך הבית או גם וגם? כלבים שנמצאים לרוב בחוץ יהנו יותר ממיטות מותאמות לחוץ, יש מלונות שהן גם מיטה לכלב. מומלץ לחפש סוגים שעמידים בפני מים ולחות ואלו יאריכו ימים הרבה יותר בממוצע. הן חזקות, קלות לניקיון ויתאימו בדיוק לכלבים שאוהבים להיות רוב הזמן בחוץ. אגב, במקרים הללו שווה בהחלט לחפש גם סוגים שונים של מיטות מוגבהות לחצר. הן נשמרות נקיות לאורך זמן ארוך יותר ונגישות פחות לפרעושים ומזיקים שונים. במקרים שכלבים מחלקים את הזמן שלהם בין הבית לחוץ, כדאי לדאוג למיטה חיצונית ולמיטה פנימית. 

השקעה מעבר למיטה עצמה

חשוב לזכור תמיד שכדאי לשדרג את איכות השינה של הכלב בדרכים נוספות. לרכוש דברים כמו שמיכות נעימות, צעצועים לכלבים אמצעי חימום כאלו ואחרים ועוד. 

אתם מעוניינים להתאים מיטה ולשדרג את איכות השינה של הכלב שלכם? כאן באתר תוכלו למצוא אינספור אפשרויות למיטות ומזרנים איכותיים ואביזרים נלווים במחירים מעולים שיאפשרו בדיוק את הדבר הזה. אם אתם לא בטוחים מה מתאים לכלב/ה שלכם, תפנו אלינו וצוות האתר יישמח לייעץ ויעזור לכם למצוא את המוצרים הטובים והמתאימים ביותר במחיר נוח ומשתלם. כמו כן תמצאו באתר שלנו את כל הציוד המשלים לכלב שלכם נשתמע בקרוב! 

פוסטים קשורים

לקוחות יקרים, שימו לב.

הוקפצנו בצו שמונה למלחמה. 

האתר סגור להזמנות. 

דילוג לתוכן