משלוח חינם בקניה מעל 149 ש״ח

אוכל לכלבים מומלץ

בחירת אוכל לכלבים מומלץ- מאיפה מתחילים?

מנסים לעשות את הבחירה הנכונה ולתת לכלב החמוד שלכם את המזון הטוב ביותר עבורו? מצוין, כי תזונה איכותית ושלמה היא אחד מהצרכים החשובים ביותר של כלבים. דיאטה נכונה היא אחת הדרכים העיקריות להבטיח בריאות ואריכות ימים. עם זאת, לשאלה מהו האוכל המתאים ביותר עבור כלבים אין תשובה אחת חד משמעית. בגלל זה תהליך הבחירה עשוי להיות קשה לפעמים ואפילו מתסכל. 

כאן באתר תוכלו לבחור מתוך מאות סוגי מזון שונים ואיכותיים של אוכל לכלבים. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהתייעץ בכל זמן. מכאן נעבור לכמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הטובה והנכונה ביותר עבורכם. 

ללמוד יותר לעומק על אוכל לכלבים, אך לקחת את המידע באינטרנט בערבון מוגבל

במרחבי הרשת תוכלו למצוא לא מעט מידע על תזונת כלבים שחלקו רלוונטי ומעשיר. אך חשוב להיזהר ממקורות לא מוסמכים שעלולים לספק לכם מידע מוטעה. זה בסדר גמור להיעזר במידע שאתם מוצאים. חשוב לזכור כי בסופו של דבר המידע שאתם מקבלים מהוטרינר שלכם הוא המהימן והטוב ביותר. 

מזון מסחרי מחולק לשתי קטגוריות עיקריות – מזון יבש לכלבים וכן אוכל רטוב לכלבים. לאחר שתבחרו את האופציה המתאימה (כששילוב בין השניים זו אפשרות לא רעה) תוכלו להתמקד ולבחור בסוג המתאים. 

קראו היטב את התוויות על המזון לכלבים

חשוב להכיר את הארגון האמריקאי ה-AAFCO שמטרתו לפקח על תזונת בעלי חיים. את תו האיכות שלו ניתן למצוא על סוגי המזון השונים. כאשר התו הזה מופיע על מזון מסוים זה למעשה אומר שהוא מותאם במלואו לתזונת כלבים. אפשר לראות התאמה לכלבים בוגרים, גורים, כלבים מבוגרים, זנים ספציפיים וכן הלאה. זה שהתו מופיע לא אומר בהכרח שסוג המזון הוא הטוב ביותר עבור הכלב שלכם. אלא רק שהוא עונה על הדרישות התזונתיות הבסיסיות. חשוב להבין בדיוק מה הצרכים התזונתיים המדויקים של הכלב ולבחון היטב את רשימת הרכיבים. מומלץ להימנע מסוגים המכילים כמויות גדולות של רכיבים מכו חיטה, תירס וסויה. 

התייעצו עם חברים

ברגע שהבנתם פחות או יותר איזה סוגים של מזון לכלבים אתם מחפשים, שווה להתייעץ עם חברים ומכרים עם ניסיון לגבי מותגים ספציפיים מומלצים. קשה לנו להאמין שאתם לא מכירים עוד אנשים שמגדלים כלבים. אבל אם זה המצב אז אפשר בהחלט גם להתייעץ עם מאלפים ואנשי מקצוע אחרים מהתחום. צריך לזכור שככל שתתייעצו ותשמעו יותר דעות, כך אתם עשויים למצוא את עצמכם יותר מבולבלים. בהחלט מספיק להתייעץ עם שניים-שלושה אנשים שאתם סומכים עליהם ולהסתמך גם על התחקיר העצמי שעשיתם. אל תשכחו שאתם תמיד מוזמנים להתייעץ איתנו ואנו מקפידים לכוון כל אחד מתוך ניסיון של הרבה מאד שנים בתחום. 

האם לשנות את התפריט מדי פעם?

כשתתחילו לחקור את נושא תזונת הכלבים,תגלו כי מומחים רבים ממליצים להחליף מזון בכל מספר חודשים. אם אתם שואלים אותנו, כמובן שזה לא ישים להחליף מזון בכל מספר חודשים. אבל החלפה בתדירות נמוכה יותר זה בהחלט משהו שיש לו יתרונות רבים. העיקרי שבהם הוא רענון עבור הכלבים שהרבה פעמים משתעממים מסוג אחד בלבד של מזון. 

זכרו הוטרינר שלכם הוא המקור האמין ביותר. הוא זה שיוכל להכווין אתכם אל סוגי המזון המומלצים והטובים ביותר עבור הכלב שלכם. כאן באתר מגוון רחב של סוגי מזון יבש ורטוב לכלבים מהמותגים המובילים והטובים ביותר בשוק. צרו קשר והמומחים שלנו ישמחו לעזור לכם למצוא את האוכל המושלם. בהצלחה! 

פוסטים קשורים

לקוחות יקרים, שימו לב.

האתר עובר שיפוצים וסגור באופן זמני להזמנות.

דילוג לתוכן